Informații despre rezervări și siguranță
Vom continua să actualizăm această pagină cu ultimele informații privind siguranța călătoriilor și flexibilitatea rezervărilor dumneavoastră.
Politica de anulare și flexibilitatea deplasărilor
Ne angajăm în continuare să vă oferim opțiuni de rezervare flexibile. Având în vedere aceste circumstanțe unice, efectuăm modificări suplimentare politicilor noastre individuale de rezervare:
Actualizat pe 1 aprilie 2020
Rezervările existente
- Toate rezervările care au sosirea programată înainte de 31 mai 2024 – chiar și cele descrise drept nerambursabile – pot fi modificate sau anulate fără penalizare
- Toate rezervările care au sosirea programată după data de 1 iunie 2024 – chiar și cele descrise drept nerambursabile – pot fi modificate pentru o altă perioadă până la sfârșitul anului 2025, în limita disponibilității.
- Dacă doriți să modificați rezervările directe efectuate prin intermediul site-ului Continental Hotels, pe email sau telefonic, vă rugăm să ne contactați direct hotelul telefonic sau pe email (vezi mai jos toate contactele).
- Dacă trebuie să modificați rezervările efectuate prin intermediul unei terțe parți (platforme de rezervări online – Booking.com, Expedia, etc., sau agenții de turism) vă rugăm să contactați site-ul / agenția respectivă pentru asistență. Partenerii au primit noile politici de anulare / modificare și vor raspunde solicitării dumneavoastră.
Modalitatea de funcționare a hotelurilor în perioada declarată stare de urgență națională:
Toate serviciile de alimentație precum și alte servicii suplimentare din hoteluri sunt temporar restricționate.
Sănătatea și igiena
Actualizat pe 12 februarie 2024
Odată cu declararea pandemiei de COVID-19 de către Organizația Mondială a Sănătății (WHO) și a stării de urgență instaurată în România, Cantemir Bucuresti urmează cele mai recente sfaturi și recomandări din partea Organizației Mondiale a Sănătății.
Ne-am alăturat celulelor de criză activate de Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR) și ne modificăm în permanență măsurile de precauție luate din grija pentru oaspeții noștri și pentru echipa Continental Hotels, în vederea limitării și prevenirii răspândirii noului Coronavirus (COVID-19).
Ca răspuns la coronavirus, am implementat măsuri suplimentare dezvoltate în colaborare cu autoritățile globale și locale de sănătate publică. Pentru informații actualizate și detalii suplimentare consultați și site-urile Organizația Mondială a Sănătății (în engleză) și Centrul pentru Prevenirea și Controlul Bolilor (în engleză).
Urmărim în permanență recomandările și instrucțiunile autorităților locale de sănătate, pentru a continua să lucrăm pentru a oferi cele mai bune servicii posibile, protejând în același timp siguranța oaspeților și echipei noastre.
- Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență, în funție de evoluția situației naționale.
- Am mărit frecvența de curățare a zonelor noastre publice (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, toalete publice etc.) și am continuat utilizarea dezinfectantului profesional.
- Am intensificat curățarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, facilități lejerie etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali.
- Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară.
Toate hotelurile noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale, până la ghiduri despre cum se pot gestiona cazurile suspecte și confirmate de COVID-19 sau blocajele în scopuri de carantină, în cooperare cu autoritățile locale.
Contacte: